El projecte se situa en un habitatge a l'Eixample esquerre de Barcelona, amb elements característics com una planta estreta i allargada de façana a façana, els paviments de rajoles hidràuliques o les motllures de sostres i parets.
Una família estrangera va adquirir la vivenda com a residència de vacances a Espanya. Volien mantenir els elements originals en bon estat, alhora que canviar la distribució i introduir un estil contemporani i elegant als nous elements. L'habitatge devia ser confortable com un hotel i contenir tres dormitoris en suite per allotjar tres famílies alhora. A més, el client necessitava que s'ampliés la sala i s'unís amb la cuina, per a la qual cosa calia eliminar parets constructives i unir diversos espais en un.
L´habitatge es va presentar al públic durant la Barcelona Design Week 2016.
Funcionalment es van plantejar dues zones diferents, la de dia i la de nit, que exigien un tractament diferenciat. La zona de dia havia d'estar ben connectada, unint-hi el vestíbul d'entrada, el distribuïdor, la cuina i la sala. La zona de nit havia d'eliminar habitacions per ubicar els banys de les suites i crear així tres espais independents.
El concepte de disseny per a diferents estades està basat en peces a mida d'estil contemporani, situades de forma superposada sobre l'estructura original de la casa. Així s'aconsegueix deixar una distància respectuosa als abundants elements decoratius originals, com les motllures dels sostres i les fusteries interiors de l'habitatge.
A la cuina, es projecten dos mobles murals amb una petita illa central realitzats en fusta natural color tabac, amb interiors d'Egger i taulell de Neolith Calacatta amb l'aigüera del mateix material. En estar la cuina directament comunicada amb la sala, es va buscar que aquesta resultés harmònica i elegant, amb tots els electrodomèstics integrats i una potent campana Clar de Gutmann distribuïda per Dake, discretament encastada al fals sostre.
Les làmpades suspeses, els tamborets negres de Gubi, juntament amb les peces d'art de Jorge Hernández i Fernando Suárez distribuïdes per Galería Víctor Lope, contribueixen a donar un toc sofisticat a la cuina.
Als paviments de les habitacions s'ha mantingut la part central de la rajola hidràulica original, disposada a manera de catifa, completant la resta del terra amb tauletes en espiga massissa de roure natural blanquejat, per aconseguir una entonació absoluta amb les abundants tonalitats de l'hidràulic original.
La sala s'ha moblat amb mobiliari comercial creant dues zones complementàries. La zona del menjador està composta per una taula fosca de Rimadesio distribuïda per Gunni Trentino i les cadires Beetle de Gubi, tots dos amb accents en color negre, i llums de llautó de Delightfull.
A l'altra banda hi ha el conjunt de sofà amb dues butaques, una taula central amb detalls daurats, un llum de peu i un aparador baix, realitzat a mida en laca blanca, amb una pintura de Jorge Hernández i el llum de sobretaula de Foscarini distribuïda per Gunni Trentino. Les cortines de lli davant de les fusteries originals restaurades i el mirall daurat acaben de vestir l'espai.
Els dos dormitoris suite de convidats són dos espais molt similars que inclouen un petit bany. Tant el mobiliari a mida del llit com l'armari rober i la divisòria interior estan realitzats en fusta revestida de melanina color grafit d'Egger.
El bany és un petit bany amb dutxa al qual se li ha donat caràcter i profunditat mitjançant el revestiment fosc de mosaic Colorado de Dune, i la paret revestida de mirall amb el lavabo suspès color grafit de Unibaño.
A l'altre extrem de l'habitatge hi ha el dormitori principal en suite, amb la galeria a pati interior d'illa. El dormitori conté un llit a mida amb capçal entapissat acabat en color grafit, i llums de nit negres a banda i banda del llit. El llum de vidre que penja sobre el llit i els quadres de marcs daurats són peces d'antiquari.
Al bany suite contigu els elements contemporanis se superposen als existents mitjançant una doble paret, que permet amagar les instal·lacions i una il·luminació led perimetral, que il·lumina suaument el sostre i el paviment.
El panell frontal està revestit per un mirall de terra a sostre amb làmpades tipus linear i un moble de lavabo longitudinal amb calaixos totalment revestit a Neolith Calacatta. La paret del fons i la lateral, que forma una dutxa central que dóna privadesa a la zona del vàter, estan acabades en mosaic de marbre natural Colorado de Dune.
Les aixetes del bany Dornbracht distribuïdes per Gunni Trentino, estan acabades en color platí per combinar amb la calidesa de l'acabat Calacatta i els tons ocres del paviment de rajola hidràulica.